Cos de cumparaturi
Acest produs nu mai este în stoc
ATENŢIE: Ultimele bucăţi în stoc!
Availability date:
9789079629060
Prințesa este prinsă într-o vrajă și s-a cufundat într-un somn profund de 100 de ani. Trebuie să călătoriți la castel și să salvați prințesa. Castelul este bine păzit, astfel jucătorii vor trebuii să lucreze împreuna pentru a salva prințesa. Timpul trece... se întunecă încet. Veți reuși să ajungeți la prințesă și să rupeți vraja la timp?
Detalii mai jos...
Cum îi ajută pe copii?
Jocul dezvoltă imaginația copiilor și încurajează lucrul în echipă, luarea deciziilor și comunicarea. Fiecare decizie luată în joc pentru depășirea unui obstacol, trebuie să fie argumentată și dezbătută cu ceilalți jucători.
Cum se joacă?
Scopul jocului este de a rupe vraja și de a salva prințesa. Se pregătește tabla de joc, se amestecă cele 12 cărți roz utile și se formează seturi de 3 cărți ce vor fi poziționate în apropierea munților, caselor, copacilor și căpițelor de fan. Cele 6 cărți de noapte sunt puse lângă tablă, iar celelalte 6 cărți mari sunt puse pe tablă în ordinea specificată în instrucțiuni. Fiecare jucător își poziționează pionul într-un colț, pe un spațiu cu lună. Acum jocul începe!
Jucătorul aruncă zarul pentru a vedea câte spații va înainta. Deplasarea pionilor pe tablă se va face în sensul acelor de ceasornic. Atunci când jucatorul ajunge pe un spațiu cu pădure, câmp, sat sau munți, poate întoarce una din cărțile utile aflate acolo. Cum se poate depași obstacolul cu acest lucru util? Spuneți celorlalți jucători cum doriți să depășiți obstacolele. Folosește imaginația pentru a încropi o poveste scurtă. Copii decid împreuna dacă doresc sa folosească acea carte utilă sau nu. Curcubeele sunt spații norocoase. Atunci când jucătorul ajunge pe curcubeu poate alege sa tragă o carte din orice zonă (sat, munți, câmpie sau padure). Când pionul ajunge pe un spațiu cu lună, se întunecă încet. Jucătorul va lua o carte cu noapte și o va așeza pe punctul potrivit peste castel. Luați una din cele 6 cărți de noapte și așezați-o pe punctul potrivit peste castel. Obiectele luminoase pot fi folosite pentru a depăși un obstacol sau pentru a alunga întunericul. Jocul se termină atunci când este înlăturat și ultimul obstacol. Vraja se rupe și prințesa este salvată!
24,00 lei 24,00 lei
71,00 lei 71,00 lei
43,00 lei 43,00 lei
99,90 lei 99,90 lei
110,00 lei 110,00 lei
45,00 lei 45,00 lei
10,00 lei 10,00 lei
99,00 lei 99,00 lei
149,00 lei 149,00 lei
43,00 lei 43,00 lei
43,00 lei 43,00 lei
18,00 lei 18,00 lei
19,00 lei 19,00 lei
67,00 lei 67,00 lei
89,00 lei 89,00 lei
39,00 lei 39,00 lei
30,00 lei 30,00 lei
30,00 lei 30,00 lei
119,90 lei 119,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
149,90 lei 149,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
129,90 lei 129,90 lei
79,90 lei 79,90 lei
109,90 lei 109,90 lei
119,90 lei 119,90 lei
69,90 lei 69,90 lei
99,90 lei 99,90 lei
36,00 lei
23,00 lei
59,00 lei
79,90 lei
80,00 lei
75,00 lei
149,00 lei
115,00 lei