Cos de cumparaturi
De ce ne place? Un joc încântător de îndemânare în care micii vrajitori vor crea poțiuni magice adaugând cu grijă toate ingredientele în cazan. Fiecare jucător își va ghida personajul vrajitor pe tabla de joc cu ajutorul unei baghete încercând sa ...
De ce ne place? Un joc grozav de simpatic, care stimulează cooperarea, lucrul în echipă, intuiția, orientarea spațială și memoria. Vrăjitorul şi Robin sunt în competiție pentru a ajunge la prinţesa încuiată în turn. Magicianul este singurul care ...
De ce ne place? Este aparent un joc destinat doar amuzamentului - trebuie să evaluezi dacă cel care îți înmânează o carte spune adevărul sau nu, atunci când declară ce fel de animal este. Noi considerăm jocul mult mai valoros din punct de ...
De ce ne place? Jocul este antrenant și amuzant solicitând continuu atenția jucătorilor care trebuie să așeze legume una peste alta și să le numească, fără însă a spune aceeași legumă de mai multe ori consecutiv. Dacă apare o carte gândac cu ...
De ce ne place? Jocul este antrenant și amuzant solicitând continuu atenția jucătorilor care trebuie să așeze legume una peste alta și să le numească, fără însă a spune aceeași legumă de mai multe ori consecutiv. Dacă apare o carte gândac cu ...
De ce ne place? Jocul vizează memoria vizual - spațială și se joacă cu imaginile pe față. Unele cartonașe sunt magnetice și acestea trebuie descoperite între celelalte, de către magician, pentru a ridica de jos cartonașul bonus corespunzător. ...
De ce ne place? Într-o realizare minunată, este un joc de atenţie, piesele întorcându-se de pe o parte pe alta pe parcursul jocului în funcţie de zar. Ne place mult că jocul solicită nu doar atenţia la piesa ta ci şi atenţia la mutările ...
De ce ne place? Ca o poveste minunat pusă în scenă, jocul folosește abilitățile de orientare în spațiu, atenție și memorare a drumului parcurs. Trebuie să îți conduci magicianul către simbolul magic păstrând atașată bila metalică, ce va cădea ...
De ce ne place? Este desprins parcă din povești. Pe o tablă mare de joc, câțiva copii urcă treptele unui vechi castel pentru a ajunge la fantoma bătrână. Curând și ei vor fi transformați în fantome (atașate cu magneti), care pe parcursul ...