Cos de cumparaturi
Acest produs nu mai este în stoc
ATENŢIE: Ultimele bucăţi în stoc!
Availability date:
5411068840678
De ce ne place?
În acest joc haios de atenție și memorie, fiecare jucător joacă rolul lui Harry Potter, care își face bagajele ca să plece la școala de vrăjitori Hogwarts.
Detalii mai jos...
Cum îi ajută pe copii?
Jocul antrenează memoria vizuală, atenția și concentrarea, într-un mod placut, distractiv și interactiv.
Cum se joacă?
Fiecare jucător ia o carte cufăr și una pass, apoi pune cartea cufăr cu fața în sus ca să vadă și ceilalți jucători obiectele de pe carte. Se pune cartea de aliniere cu fața în sus în centrul mesei. Se amestecă toate cărțile obiect cu cărțile pass rămase și se pune pachetul cu fața în jos, în centrul mesei. Din acest pachet se vor trage cărți. Jucătorul care începe va primi cartea de tură.
Primul jucător începe jocul spunând: "Mă duc la Hogwarts și iau cu mine..." și întoarce prima carte din pachet numind obiectul de pe ea. Apoi pune cartea trasă cu fața în jos, alături de cartea de aliniere. În felul acesta se formează șirul de obiecte magice pe care le va lua Harry Potter în drum spre Hogwarts.
Pe tura sa, fiecare jucător va trebui să menționeze toate obiectele pe care le va lua Harry Potter, respectiv toată succesiunea de cărți cu obiecte de pe masă, în ordine, începând de la cartea aliniere. Fiecare jucător va adăuga câte o carte obiect, cu fața în jos, la randul deja creat. Ceilalți jucători nu vor avea voie să întrerupă jocătorul care spune secvența.
În cazul în care are indoieli, jucătorul poate folosi o carte pass, pe care apoi o va decarta. Această carte îi dă voie să sara peste tura sa. Fiecare jucător va putea utiliza maximum 2 cărți pass per joc. Dacă trage mai multe, va trebui să le decarteze direct și să tragă alte cărți.
Jucătorii așteaptă ca jucătorul activ să-și termine de spus ordinea obiectelor, după care pot spune dacă a fost corect sau nu. Dacă un jucător are o obiecție, jucătorul activ poate verifica, întorcând cărțile obiect din șirul de pe masă cu fața în sus. Dacă se confirmă obiecția, jucătorul activ pierde tura și nu va pune nici o carte obiect în cufărul său. Dacă se infirmă obiecția, jucătorul care a făcut obiecția va pierde dreptul să pună o carte obiect în cufăr.
Împachetarea obiectelor în cufăr. Întoarceți cu fața în sus șirul de cărți obiect format pe masă. Apoi, începând cu ultimul jucător care a spus corect succesiunea cărților obiect și mergând spre primul, fiecare jucător va alege o carte obiect care îi trebuie ca să formeze grupul de obiecte arătat pe cartea sa cufăr. Jucătorul care a fost prins că a spus greșit succesiunea, sau jucătorul care a făcut o obiecție greșită, nu va trage cărți cufăr în această rundă de joc. Cărțile obiect rămase după faza de împachetare vor fi decartate. O nouă rundă de joc poate începe, iar primul jucător va fi cel din stânga jucătorului din tura precedentă.
Când cartea de tură se întoarce a 2-a oara la jucătorul care a început jocul cărțile decartate se amestecă în pachet. În momentul în care un jucător a colectat toate obiectele indicate pe cartea sa cufăr, câștigă jocul.
55,00 lei 55,00 lei
79,90 lei 79,90 lei
69,00 lei 69,00 lei
10,00 lei 10,00 lei
73,00 lei 73,00 lei
69,00 lei 69,00 lei
69,00 lei 69,00 lei
69,00 lei 69,00 lei
69,00 lei 69,00 lei
70,00 lei 70,00 lei
70,00 lei 70,00 lei
69,00 lei 69,00 lei
110,00 lei 110,00 lei
18,00 lei 18,00 lei
19,00 lei 19,00 lei
103,00 lei 103,00 lei
110,00 lei 110,00 lei
165,00 lei 165,00 lei
79,90 lei 79,90 lei
129,90 lei 129,90 lei
249,90 lei 249,90 lei
79,90 lei 79,90 lei
149,90 lei 149,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
89,90 lei 89,90 lei
79,90 lei 79,90 lei
79,90 lei 79,90 lei
134,78 lei
77,00 lei
117,00 lei
89,00 lei