Cos de cumparaturi
www.happycolor.ro
De ce ne place? Lyngk este al 7-lea joc al seriei GIPF și reprezinta o sinteză a întregului proiect. Jocul conține elemente și strategii cracteristice fiecăruia dintre cele 6 jocuri din serie. Câștigătoare a numeroase premii, seria GIPF Project ...
De ce ne place? Cel de-al 6-lea joc și cel mai premiat al seriei GIPF Project impresionează prin mecanica jocului, prin felul în care provoacă abilitățile de planificare și viziune spațială dar și prin eleganța pieselor cu aspect marmorat. ...
De ce ne place? Obiectivul celui de-al 5-lea joc al seriei GIPF Project este acela de a conecta doua laturi opuse. Piesele se pot muta și se pot suprapune peste piesele proprii sau peste cele ale adversarului întrerupând astfel conexiunea ...
De ce ne place? În cel de-al 4-lea joc la seriei GIPF Project jucătorii încearcă să controleze pe tablă cât mai multe piese ale adversarului, fără a pierde legătura cu piesele DVONN. O mutare greșită poate duce la eliminarea pieselor din joc. ...
De ce ne place? Zertz, al treilea joc și preferatul nostru din seria GIPF Project, îmbină stretegia abstractă cu luarea deciziilor, iar piesele marmorate în nuanțe de alb, gri și negu îi dau o eleganță deosebită. Câștigătoare a numeroase premii, ...
De ce ne place? În jocul Tzaar, al doilea din seria GIPF Project, jucătorii încearcă să elimine una din cele trei categorii de piese ale adversarului, dar în același timp să își facă piesele proprii mai puternice. Câștigătoare a numeroase ...
De ce ne place? GIPF, primul și cel mai important joc al seriei, se bazează pe un concept clasic: jucătorii introduc pe rând câte o piesă în joc cu scopul de a forma linii de 4 de aceeași culoare și de a captura piesele adversarului. Câștigătoare ...
De ce ne place? Un joc clasic, bazat pe planificare strategică, pas cu pas, pe tot parcursul jocului. Săriturile multiple sunt un prilej de bucurie pentru jucători, la fel cum sunt regii pe care ți-i creezi de câte ori ajungi cu o piesă pe ...
De ce ne place? Triovision este un joc de percepție spațială și rapiditate în care jucătorii vor încerca, în același timp, să reproducă pe tabla de joc imaginea în oglindă a unui cartonaș, mutând doar câte un singur pion pe oricare spațiu liber ...
Seria originală a celor de la Recent Toys provoacă creierul prin forma neobișnuită a puzzle-urilor 3D, stimulând gândirea analitică, dar și creativitatea datorită unghiurilor și a formelor ciudate care se pot obține. Răsucește și rotește cele 12 ...
Seria originală a celor de la Recent Toys provoacă creierul prin forma neobișnuită a puzzle-urilor 3D, stimulând gândirea analitică, dar și creativitatea datorită unghiurilor și a formelor ciudate care se pot obține. Răsucește și rotește cele 6 ...
Seria originală a celor de la Recent Toys provoacă creierul prin forma neobișnuită a puzzle-urilor 3D, stimulând gândirea analitică, dar și creativitatea datorită unghiurilor și a formelor ciudate care se pot obține. Răsucește și rotește cele 12 ...
Seria originală a celor de la Recent Toys provoacă creierul prin forma neobișnuită a puzzle-urilor 3D, stimulând gândirea analitică, dar și creativitatea datorită unghiurilor și a formelor ciudate care se pot obține. Prinde sfera cu ambele mâini ...
45 de ștampile și o tușieră cu vopsea superlavabilă, îi așteaptă pe copii într-un set creativ deosebit, în formă de gentuță. Copiii își pot folosi imaginația pentru a crea pe hârtie o mulțime de modele de castele și personaje de basm, pe care le ...
45 de ștampile și o tușieră cu vopsea superlavabilă, îi așteaptă pe copii într-un set creativ deosebit, în formă de gentuță. Copiii își pot folosi imaginația pentru a crea pe hârtie o mulțime de modele de castele și personaje de basm, pe care le ...
Seturile SmartMax stimulează și dezvoltă coordonarea ochi-mână, motricitatea fină, recunoașterea formelor 2D și 3D. Piesele magnetice se îmbină rapid, copiii pot începe să construiască imediat descoperind principiile magnetismului. Toate piesele ...
Seturile SmartMax stimulează și dezvoltă coordonarea ochi-mână, motricitatea fină, recunoașterea formelor 2D și 3D. Piesele magnetice se îmbină rapid, copiii pot începe să construiască imediat descoperind principiile magnetismului. Toate piesele ...
Seturile SmartMax stimulează și dezvoltă coordonarea ochi-mână, motricitatea fină, recunoașterea formelor 2D și 3D. Piesele magnetice se îmbină rapid, copiii putând începe să construiască imediat, descoperind principiile magnetismului. Toate ...
Seturile SmartMax stimulează și dezvoltă coordonarea ochi-mână, motricitatea fină, recunoașterea formelor 2D și 3D. Piesele magnetice se îmbină rapid, copiii pot începe să construiască imediat descoperind principiile magnetismului. Setul conține ...
Seturile SmartMax stimulează și dezvoltă coordonarea ochi-mână, motricitatea fină, recunoașterea formelor 2D și 3D. Piesele magnetice se îmbină rapid, copiii pot începe să construiască imediat descoperind principiile magnetismului. Setul conține ...
Un joc rapid pentru 2-6 jucători care încearcă să construiască cea mai înaltă trambulină așzând pe rând, una peste alta, câte o piesă, cu condiția să se potrivească la formă sau culoare cu cea anterioară. Însă nu-ți alegi singur piesa, ci o face ...
Takamachi este un joc simplu de jucat, dar amuzant și antrenant. Jucătorii aruncă zarurile și încearcă să identifice și să numească rapid culoarea sau forma care apare cel mai frecvent pe ele. Antrenează abilitățile de analiză vizuală rapidă, ...
De ce ne place? Jocul folosește și stimulează analiza vizuală rapidă, jucătorii trebuind să identifice și să numească rapid de pe un card obiectul de culoarea sau forma indicată de celălalt card aflat la vedere. Jocul conține 60 de carduri ...
În această versiune a celebrului joc Zingo, copiii învață să citească ceasul, atât în format digital cât și analogic. Structurat pe două nivele de dificultate, jocul conține 32 de cartonașe cu ora și 32 pentru minute, 6 table de joc cu două fețe, ...
Este ideal pentru copiii care învață să formeze cuvite în limba engleză. Jocul, de tip bingo, folosește un dispozitiv ingenious de prezentare graduală a literelor, care îi va încânta pe copii. Are două nivele de dificultate conținând 72 de litere ...
Un joc apărut în 2017, extrem de bine cotat de specialiștii boardgames internaționali, în care tabla de joc prinde parcă viață. Jucătorii plantează semințe și încearcă să domine pădurea, crescându-și strategic copacii. La fiecare mutare a ...
De ce ne place? Copiii vor învăța să recunoască dintr-o privire cuvinte esențiale cititului în limba engleză. Jocul este amuzant și interactiv, fiind practic un bingo cu 72 de cuvinte frecvent folosite în orice text de limba engleză. Stăpânirea ...
Queendomino este un joc de strategie cu reguli simple, recomandat pentru întreaga familie. Este înrudit cu Kingdomino, căstigator Spiel des Jahres 2017, dar funcționează ca un joc independent. Poate fi totuși combinat cu acesta pentru a crea un ...
De ce ne place? "Escape the Room" este un concept de succes în întreaga lume, în care jucătorii sunt blocați într-o cameră și trebuie să găsească indicii și obiecte ascunse pentru a scăpa. Varianta ThinkFun reeditează acest concept într-un joc de ...
De ce ne place? "Escape the Room" este un concept de succes în întreaga lume, în care jucătorii sunt blocați într-o cameră și trebuie să găsească indicii și obiecte ascunse pentru a scăpa. Varianta ThinkFun reeditează acest concept într-un joc de ...
Cartea conține 55 de noi provocări ale inteligenței spațiale și este compatibilă cu piesele oricărui joc din seria Brain Builder: Architecto, Perspecto, Equilibrio și Tangramino.
Cartea conține cele 60 de provocări ale jocului Equilibrio și este compatibilă cu piesele oricărui joc din seria Brain Builder: Architecto, Perspecto și Tangramino.
Cartea conține cele 64 de provocări ale jocului Tangramino și este compatibilă cu piesele oricărui joc din seria Brain Builder: Architecto, Perspecto și Equilibrio.
De ce ne place? Jocul folosește raționamentul vizual și spațial pentru construcția unor modele 3D pe baza unor imagini 2D, din piese de construcție clasice. Jocul dezvoltă gândirea spațială și creativitatea în folosirea formelor. Face parte din ...
De ce ne place? Rover Control este cel de-al doilea dintr-o serie de jocuri care dezvoltă abilitățile mentale necesare înțelegerii conceptelor de programare. Fiecare din cele 40 de provocări constă într-o hartă cu drumuri pe care un rover trebuie ...
De ce ne place? Pune la încercare inteligenţa spaţială a jucătorilor prin înţelegerea formelor (pentamine) şi modul în care ele se completează pentru a umple un spaţiu. Este un joc ce poate fi jucat individual urmând una câte una provocările ...
De ce ne place? 9 cuburi în pătrățele diferit colorate trebuie așezate cu grijă într-o formație de 3x3 astfel încât fiecare culoare să apară o singură dată pe oricare rând sau coloană. 2 trilioane de combinații, o jumătate de milion de soluții. ...
De ce ne place? Este un joc amuzant, cu magie! Jocul, matematic de altfel, are două moduri de a-l juca în funcție de fața cardurilor și jetoanelor. Dezvoltă abilitățile de asociere rapidă a culorilor, învățarea cifrelor și vecinilor fiecăreia. ...
De ce ne place? Ar putea fi cel mai rapid și amuzant joc de matematică pentru copiii de 8-9 ani care trebuie să exerseze calculul mental. Copiii rostogolesc mai întâi cele două zaruri albe și înmulțesc numerele obținute, apoi cele trei zaruri cu ...
De ce ne place? Jocul folosește abilitățile jucătorilor de luare a deciziilor. Ei încearcă să-și folosească eficient cărțile pe care le le joacă pe parcurs - în funcție de mărimea avionului și porțiunea de pistă pe care rulează. Vremea și ...
De ce ne place? Jocul se bazează pe adresarea unor întrebări celorlalți jucători, pentru a reuni complet cât mai multe familii. Fiecare familie de animale are 6 membri simpatici care fac o acțiune comună. De la încercare – eroare, jocul avansează ...
De ce ne place? Ne-am distret foarte tare cu acest joc de verbalizare rapidă în care nu doar ca trebuie să numim obiectul de pe carte dar și să îi gasim o rima potrivită! Se joacă ca orice joc clasic de razboi- jucătorii întorc pe rând câte o ...
De ce ne place? Casa a fost invadată de pisici și sunt peste tot: în baie, în sertarul cu șosete, pe blatul din bucătărie, în sufragerie pe televizor.... Un joc de asociere și rapiditate în care trebuie să găsim căt mai multe obiecte și pisicuțe ...
De ce ne place? Este vechiul joc al copilăriei noastre, Păcălici în care scopul este să nu rămâi cu pisicuța Mistigri (Păcăliciul) în mână. Fiecare trage pe rând din mâna celuilalt o carte pe care o dă deoparte împreună cu perechea ei sau o ...