Cos de cumparaturi
În stoc
ATENŢIE: Ultimele bucăţi în stoc!
Availability date:
SG 042
3, 2, 1 și pozăă!!! Animăluțelor din safari le place să pozeze în camera ta asemenea unor vedete. Puteți să le aduceți în poziția potrivită pentru o poză perfectă? Nu uitați că leului nu îi place apa, elefantul nu se poate cățăra pe stânci și nu poate merge prin iarba prea deasă iar girafele sunt prea înalte pentru a încăpea sub copaci.
Cum îi ajută pe copii?
Safari Park Jr. este în același timp un jucărie și un joc de puzzle! Copiii mai mici se pot juca în siguranță cu figurinele și pot folosi tabla de joc inclusiv ca sortator de forme. Cartonașele cu provocări și regulile jocului de mai jos sunt destinate copiilor cu vârsta de la 3 ani in sus Copiii vor folosi raționamentul vizual și elemente de planificare (ce piesă pun mai întâi și care după aceea , care este traseul corect pentru fiecare animalut ) si își vor educa răbdarea și perseverența, obișnuindu-se treptat cu jocul care are un obiectiv clar de atins şi vor învăța sau consolida conceptele deasupra / dedesubt, stânga / dreapta sau în interior / în afară.
Jocul conține:1 tabla de joc-safari, 1 piesa leu, 2 piese girafa, 1 piesa elefant, 60 de carduri cu provocari progresive ca dificultate.
Cum se joacă?
Alegeți o provocare si goliti tabla de joc de toate piesele cu animalute. Provocările arată o "fotografie" cu unul sau mai multe animalute într-un loc specific, in care trebuie sa se regasesca la sfarsitul provocarii.
Selectati animalutele necesare pentru provocare aleasa, pozitionati-le în locul lor special de start de pa tabla de joc safari si ulterior mutați-le pana ajung la locul potrivit de pe tabla de joc:
Trebuie sa tineti cont de urmatoarele:
• Fiecare animalut trebuie să intre pe tabla de joc intr-un singur loc: colțul care are o deschidere care corespunde formei de la baza animalutului.
• Deoarece sunt prea înalte, Girafele nu pot fi mutate sub copaci sau sub curcubeu.
• Elefantul nu poate merge prin iarba mare sau peste stanci (este prea lat pentru a trece prin aceste obstacole).
• Leul nu poate merge prin apa din centrul tablei de joc. Deci nu va face o întoarcere pentru a merge în acea direcție.
Ați găsit soluția când rezultatul aranjarii pieselor animalute se potrivește cu imaginea din provocarea aleasa . O imagine cu provocare arată doar o parte din elementele tablei de joc si animalutele care sunt incadrate in zona respectiva.
Sfaturi:
Copiii mai mici vor avea nevoie de îndrumare când încep să rezolve provocările. Ajutați-i, punându-le întrebări, cum ar fi:
• De ce animalute ai nevoie pentru această provocare? Unde crezi că trebuie să meargă acest animalut?
• Ce parte a curcubeului vezi in imagine? Acest animalut este în fața sau în spatele lui?
155,00 lei 155,00 lei
155,00 lei 155,00 lei
165,00 lei 165,00 lei
149,00 lei 149,00 lei
86,00 lei 86,00 lei
139,00 lei 139,00 lei
139,00 lei 139,00 lei
149,00 lei 149,00 lei
99,00 lei 99,00 lei
165,00 lei 165,00 lei
369,00 lei 369,00 lei
115,00 lei 115,00 lei
109,90 lei 109,90 lei
125,00 lei
149,00 lei